új pecó

 2009.02.18. 17:34

Elegem volt a koliból. Tajvani szobatárs, kicsi, koszos, nem nekem való. Elmentem keresni új albi után, és a közgázos jegyek alapján felajánlottak egy lakást. Délután el is mentem megnézni. Egy-két dolgot fel kell rajta újítani, de alapjában nem gáz, és csak 200 euró havonta!

Például a plafont újra kéne mázolni:

Kicsit takarítani kell a lépcsőházat:

 

Az előszobába pedig elférne egy-két szőnyeg, hogy ne fázzon a lábam

 

 

Na ide főzne nekem a kis tajvani minden nap

 

 

Ez lesz a székem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Beolvaszt, mehet a MÉH-be

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még elég hideg van...

 

 

 

 

 

 

 

 
 

Egy-két szemetet meg ki kéne dobni

 

 

De legalább ha nyugalomra vágyom, teázhatok kicsit

 

 

 

 

Hát ennyi. Kicsit sok idő lesz a költözés, de az ára magáért beszél.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyuriajurgenekkozott.blog.hu/api/trackback/id/tr20951160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lila@hagyma 2009.02.18. 17:57:11

...hát ez elmebeteg!!!! :)))
de nagyot vidultam!

Jucccccc 2009.02.19. 09:25:55

jó jó nem rossz,de hol van a kert? a cselédszoba? a medence???

lila@hagyma 2009.02.19. 09:47:31

...és az aaajja milyen, az ajja milyen???

raklets 2009.02.19. 11:32:19

Van minden csak gondoltam a cselédszobában úgyis ázsiaiak lesznek, a medence meg nem érdekes még ilyenkor. De nyugi:)
Ja, kaptam egy opciót hogy megvehetem júniusban 2000 euróért. De gondoltam most úgyis gyenge a forint, várok még egy kicsit.

bikej 2009.02.20. 15:50:13

jaja, jó befektetésnek tűnik...mekkora a hozzátartozó birtok? elfér benne mondjuk 100 ürge? :) örülünk, hogy jól vagy Gyuri! Isten áldjon! V&A
süti beállítások módosítása